Dwarsfluitles gevorderden

Dwarsfluitlessen voor gevorderden

Fluitschool Flautissimo in actie →

Bekijk hier films van onze leerlingen

Lespakketten naar keuze

• Wekelijks/Eens per 14 dagen 30-45 minuten individuele les incl. 2 repetities met professioneel pianist ter voorbereiding van solo optredens voor een fluitschool concert
  • Evt. aangevuld met maandelijkse groepsles of ensemble
  • Knipkaart voor 10 individuele lessen van 45 minuten, geldig gedurende één cursusjaar
  • Online lessen per Zoom, Skype of Facetime

Voorbereiding concours of Toelating conservatorium

Leerlingen van Fluitschool Flautissimo zijn doorgestroomd naar conservatoria en hebben met succes deelgenomen aan concoursen. We stellen dan een programma op maat samen met bijvoorbeeld

• Individuele lessen met het gekozen auditie repertoire
  • Aparte sessie(s) met onze pianist
  • Theorie en solfège lessen

Fluitdocent Anke van der Bijl werkt samen met docenten aan de conservatoria van Den Haag, Utrecht en Amsterdam.

Fluitensembles, orkestspel en kamermuziek

Naast onze vaste fluitensembles Intermezzo en Fluitkoor DWARS kunnen ook anders samengestelde kamermuziekensembles coaching sessies afspreken.