Samen musiceren

Muziek maak je samen

Vanaf de allereerste lessen kunnen leerlingen van Fluitschool Flautissimo met anderen samenspelen. Door samenspellessen, workshops en concerten leren onze leerlingen samenwerken en ervaren zij dat musiceren een inspirerend en sociaal gebeuren is.

Fluitschool Flautissimo in actie :

Bekijk hier films van onze dwarsfluit ensembles

Stacks Image 116

Samenspel met andere fluitisten

Iedere leerling van fluitschool Flautissimo kan in een samenspelklas of ensemble spelen.Gevorderde spelers kunnen terecht bij Fluitkoor DWARS

Stacks Image 118

Samenspel met andere instrumenten

Fluitschool Flautissimo werkt samen met Gouds Jeugd Orkest en Gouds Symfonie Orkest. Regelmatig organiseren we gezamenlijke concerten, kamermuziekprojecten en workshops

Stacks Image 120

Thema workshops

Fluitschool Flautissimo organiseert jaarlijks workshops of korte projecten rond een bepaald thema. Onze meest geliefde workshop is de jaarlijkse Gypsy Academy

Privacy verklaring :
Gegevens van onze leerlingen staan in onze database en worden alleen gebruikt om te communiceren over activiteiten waaraan de leerling deelneemt.